استاندار کردستان از اعلام نتایج سه برابر ظرفیت استخدام یک هزار نفری تحصیلکرده کردستانی طی چند روز
دریافت سوالات استخدامی " title="نمونه سوالات استخدامی برای دریافت سوالات کلیک نمایید">
همکاری در فروش فایل میهن همکار
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 15 / 6 / 1392
بازدید : 323
نویسنده : ati

 به گزارش کارسیک به نقل از خبرگزاری شبستان، علیرضا شهبازی استاندار کردستان پنج‌ شنبه‌ شب در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج به دغدغه های مقام معظم رهبری در خصوص افزایش سرمایه گذاری و اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: این مهم جزو اولویت های کاری مدیران دستگاه های اجرایی به شمار می آید.

وی افزود: بدون شک رفع دغدغه اشتغال جوانان زمینه ساز توسعه و تعالی استان در حوزه های مختلف بوده و بسیاری از ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی نیز رفع خواهد شد لذا باید همه مدیران دستگاه های اجرایی استان با تمام توان برای رفع این مهم گام بردارند.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید مدیران دستگاه های اجرایی استان در سال مالی جاری که با کمبود اعتبارات مواجه هستیم به جای گلایه به فکر راهکاری های عملی و پیشنهادات کارشناسی برای پیشبرد امور به بهترین نحو باشند.

شهبازی افزود: مقایسه کردن کردستان با سایر استان ‌های کشور ظلم و جفا در حق مردم استان است چرا که کردستان در اوایل انقلاب به واسطه جنگ تحمیلی ۸ ساله و مبارزه با گروه‌ های ضد انقلاب از یک سری خدمات و اقدامات توسعه‌ ای جاماند و از این رو نیازمند توجه و اختصاص اعتبارات بیشتری برای جبران این محرومیت هاست.

استاندار کردستان خواستار همدلی و اتحاد همه مدیران دستگاه های اجرایی استان و تعامل سازنده با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد و افزود: خوشبختانه مردم ولایت مدار کردستان در عرصه های مختلف حضور و مشارکتی گسترده داشته و باید از این مشارکت عمومی برای توسعه همه جانبه استان بهره گرفته شود.

شهبازی به طرح استخدام بیش از یک هزار جوان تحصیلکرده استان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه کردستان تنها استانی بود که مجوز برگزاری آزمون استخدامی را در سطح کشور اجرایی کرد و در حال حاضر نیز نتایج عمومی آزمون اعلام شده و به فضل الهی طی چند روز آینده نیز نتایج آزمون اختصاصی و سه برابر ظرفیت اعلام خواهد شد.





:: موضوعات مرتبط: استخدام استانداریها , استخدام استانداری کردستان , ,
:: برچسب‌ها: استخدام استانداریها، استخدام استانداری کردستان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


دریافت سوالات استخدامی
در این وب سایت می توانید کلیه خبرهای استخدامی استانداریها، بانکها و نهادهای دولتی و خصوصی مشاهده نموده و تبادل نظر فرمائید.
وین ایران، هیجانی دیگر

RSS

Powered By
loxblog.Com
دریافت سوالات استخدامی /" title="نمونه سوالات استخدامی ">